[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]]
Matin ja Tepon järkyttävät volyymit... [Esiintyjät] (Nasu 2010-03-13 22:37)

Matin ja Tepon järkyttävät volyymit...

Veera62
2010-03-15 12:33

Joopa joo,eipä papat opi enään uusia temppuja ei. Tuo liian kova musiikki on kai näiden herrojen tavaramerkki kuten myös tuo lisääntyvä ittensä kehuminen.

Olen näihin herroihin törmäillyt vaihtelevassa määrin kohta kolmen vuosikymmenen ajan. Eihan sitä osaan sanoa itte oonko tullut ronkelimmaksi kun ennen vaiko onko korvat herkistyneet vaiko hermot huonontuneet iän myötä, mutta ei oikein enään iske tulta heidän esiintyminen. Ei oikein ole mun makuun et joka kappaleen välissä kehutaan,mainostetaan,muistellaan menneitä tai heitetään puujalka vitsiä jostakin öööh ihan oudosta jutusta.

Tässä lähivuosilta on oikeestaan yks todella hyvä ja positiivinen kokemus ja se on kesältä 07 Seinäjoen Tangomarkkinoilta. Menoa oli mahtavaa ja todella sujuvaa hienolla ammattitaidolla ja rutiinilla toteutettua meininkiä. Meitä nyt oli siinä minä ja kaks muuta ja ne n14997 muuta kello kaks yöllä. Ihna olin selvinpäinkin vielä.

Oompa tämän " meluongelman " omalta osaltani ratkassut niin että olen käynyt sanomassa että hei nyt vääntäkääs nappulaa ja näin on tapahtunutkin. Ei kai siinä mikä ole sanoessa kun nätisti sanoo.

Kirjoittajan avainsanat: matti ja teoppo

[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]] [Vastaa sähköpostitse] [Korjaa] [Poista]
[Arvioi] [Roska] [Akana] [Jyvä] [Rusina] [Helmi]