[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]]
Kesätanssit alkuun - Rönnillä [Tanssipaikat] (Jora 2009-07-24 12:22)

Vähättelystä

MLeena
2009-07-25 22:15

Taisin kirjoittaa tästä asiasta jo aikaisemmin, mutta kertauksena. Tämä ei ole suoraan vastausta Joralle, hänen kirjoituksensa vain sai minussa idean kirjoittaa.

Miksi monet miehet nykyisin vähättelevät tanssitaitoaan? Vuosikymmeniä sitten, kun itse aloitin tansseissa käynnin, ei kukaan pojista/miehistä vähätellyt taitojaan, vaan tanssi kuten osasi. Minusta se sopii seuratanssiin nykyisinkin. Ja taitohan kehittyy vain tanssimalla.

Kaikkien kanssa ei tanssi suju, sen ovat kertoneet myös huippuosaajat. Sen lisäksi joskus jonkun kanssa tanssi sujuu taivaallisesti, joskus taas ei kuulemma sitten millään. Itse en koe tanssimista elämää tärkeämpänä asiana, enkä koskaan ole kokenut täysin epäonnistunutta tanssia (joskus kävely ja juttele on ihan ok, joskus taas voi testata omia seuraamistaitojaan). Minun kanssani on kyllä koettu montakin epäonnistunutta tanssia, mutta yritän olla siitä välittämättä.

Naisia tansseissa on aina vaikka kuinka paljon, joten miehillä on kyllä haettavia, vaikka joku nainen nirppailisikin. Naistentunti on niin lyhyt, ettei sen perusteella saa tehdä johtopäätöksiä. Kaikkia haluamiaan miehiä ei millään ehdi hakea tai heitä ei vain yksinkertaisesti löydä tungoksessa.

[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]] [Vastaa sähköpostitse] [Korjaa]
[Arvioi] [Roska] [Akana] [Jyvä] [Rusina] [Helmi]