[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]]

Matti ja Teppo Merisärkällä [Tanssipaikat] (Nasti 2008-12-01 19:40)

Matti ja Teppo Merisärkällä

Nasti
2008-12-01 19:40

Vaikka minulla oli töitä koko viikonloppu, niin tanssimaan oli silti päästävä lauantai-iltana. Olimmekin evään kanssa jo heti yhdeksältä Merisärkän ovenrivassa kiinni ja ilta alkoi mukavasti. Väkeä oli pian paikalla runsain määrin ja paljon näytti olevan pikkujoulujen juhlijoita. Swingers soitti ekalla setillään melko monipuolista musiikkia, pääsimme nauttimaan foksien ja fuskujen lisäksi myös rumbaa sekä jenkkaa, joista jälkimmäisen kyllä yleensä jätän väliin, evään suureksi harmiksi. Kun illan suuret sankarit Turusta, Matti ja Teppo, astuivat lavalle, alkoi kansa huutaa ja kertyä lavan eteen. Se suosio oli kyllä minulle suuri yllätys, itse en ole heitä aiemmin edes nähnyt ja lavan eteen kertyneet nuoret miehet tuntuivat osaavan biísien sanat jopa ulkoa! Musiikki oli buggpainotteisia ralleja ja ikivihreitä heidän uraltaan. Kappaleiden välissä miehet höpöttivät pitkään ja hartaasti, ja turkulaisten huumori tuntui uppoavan yleisöön. Tanssillisesti musiikki ei niin sykähdyttänyt ja esimerkiksi yhtään tangoa ei illan aikana päästy nautiskelemaan, ja poistuimmekin hyvissä ajoin Matin ja Tepon toisen setin aikana. Illasta jäi silti hyvä mieli, ja tanssi sujui evään kanssa jälleen kuin yhteinen ajatus.

[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]] [Vastaa palstalla] [Vastaa sähköpostitse] [Poista]
[Arvioi] [Roska] [Akana] [Jyvä] [Rusina] [Helmi]