[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]]

Hietasaaressa 29.11 monipuolisesti Tulipunaruusujen tahtiin. [Tanssilajit] (Hikviiva 2008-12-01 9:39)

Hietasaaressa 29.11 monipuolisesti Tulipunaruusujen tahtiin.

Hikviiva
2008-12-01 9:39

Aamupäivällä ensin bugg-kurssille, sieltä Mummon syntymäpäivien kautta takaisin tanssimaan Hietasaareen toiseksi viimeistä kertaa tälle kaudelle. Tulipunaruusut oli lauteilla ja odotukset orkesterin nimestä johtuen humppahenkiset ja tulihan sitä humppaa, monta paria oikein. :)

Väkeä oli suunnilleen saman verran kuin edellisenä viikonloppuna, mutta maistissa olevaa pikkujoulukansaa ei juuri ollenkaan. Puitteet olivat siis hyvät tanssimiselle. Hiukkasen liikaa oli ehkä lämmintä taas, hiki tuli useaan otteeseen, onneksi naisten vessassa on hiustenkuivain, oikein paljon kiitoksia siitä.

Orkesteri soitteli melko monipuolista musiikkia, ensimmäinen setti oli instrumentaalinen, mikä oli minusta aika kivaa. Ei sitä laulun jollotusta aina niin kaipaakkaan. (varsinkin kun tunnisti kaikki kappaleet ja lauloi itse mielessään). Tangojakin tuli ihan riittävästi ja polkkaa, joka on ehdottomasti kaikista iloisin tanssilaji! Masurkkaa ja jenkkaakin kuultiin. Lattareita olisi kaivannut vähän enemmän, vaikka paritkin kivat chachat tuli pisteltyä menemään. Parilla viimeisellä setillä tuli myös jonkun verran ns. iskelmää, ne kun olisi korvattu rumballa niin olisi ollut täydellinen ilta. Hiukkasen myös äänentasoa oli saanut laskea, meinasi jopa välillä lähteä ääni kiertämään.

Kaksi uutta bongausta tuli tehtyä ja muutenkin meni osa illasta sosiaalisten suhteiden hoitamiseen, joten ei ehkä tullut tanssittua niin paljon kuin normaalisti. Naistentunnillakin olin jälleen luvattoman passiivinen :( Sain myös kommenttia ns. sivusta katsojalta, että näytän hurjan tuimalta ja jopa vihaiselta tanssiessani, mutta en minä vihainen ole, keskityn vain niin täysillä että ei aina muista hymyillä, varsinkaan syliotteessa. :)

Kaikenkaikkiaan erittäin kiva ilta, pisteitä 9+

[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]] [Vastaa palstalla] [Vastaa sähköpostitse]
[Arvioi] [Roska] [Akana] [Jyvä] [Rusina] [Helmi]