Tanssin harjoittelusta ja onnellisuudesta - mistä opetus pitäisi alkaa? [Tanssilajit] (Seikkailija 2008-11-27 15:06)
Mie ehdottaisin uudeksi lajiksi sitä, mitä me monet buggiksi luullaan. Eli annetaan palaa, kun musiikki soi. Kai se on joku karvalakkiversio jostakin. Keksitään sille joku ihan oma nimi, eikä sotketa sitä siihen oikeaan, Ruotsista rantautuneeseen buggiin kaikkine hienouksineen. Nimihän vois olla vaikka joku "Antaa palaa-tanssi", olkoon sitten muunnelmia mistä tahansa, mutta mitä vois mennä rennolla asenteella. Eikä siin yksinkertaises versios haittais yhtään, vaik se askel menis ykkösel tai joskus lipsahtais kolmoselle. Pääasia et hauskaa olis. Eikä sekään haittais, jos se oikeanlainen svengi unohtui, et mentäis vaikka marssin tahtiin välillä polvet jäykkänä tai koukussa.
Mie nimittäin oon huomannut, että se tasatahtinen tanssi, jota oon vähän niinkuin buggina ajatellut, on sellasta mistä tytöt tai jopa varttuneemmat naiset tykkää. Eikä tarvis hirveesti murehtia sitä, et nyt hittosoikoon lähdin sitä tanssimaan vaik humpan tahtiin.
Mie nyt oon vähän niitä vanhempia miehiä, enkä pelkää herruuksista enkä herruuksien vierestä, mut siitä huolimatta vastasin.