[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]]

Tanssi ja läheisyydenkaipuu [Tanssijat] (Jerryjee 2008-04-06 13:54)

Tanssi ja läheisyydenkaipuu

Dr.
2008-04-19 14:12

Tervehdys

Vaihteeksi mielenkiintoinen ketju. Taidan kirjoittaa pitkästä aikaa jotain tähän.

Olen tainnut kirjoittaa aiheesta joskus aiemminkin (esim. 2006-04-27 0:34 Tanssipaikalle tullaan enimmäkseen tanssimaan ja tunteilemaan). Minä ainakin tunnustan, että tanssiminen tyydyttää edes vähän läheisyydenkaipuutani. Henkilökohtaisesti minulle on tärkeätä kokea naisen kanssa ensin henkistä yhteyttä, hellyyttä ja koskettamista ennen kuin voin edes yrittää seksiä kenenkään kanssa. Seksi ei siis ole ensimmäisenä mielessäni, kun ajattelen kokemaani läheisyydenkaipuuta.

Tanssiessa pääsen lähelle toista ihmistä ja kummallakin on jotain tunteita siinä hetkessä. Parhaimmillaan yhden kappaleparin aikana voi syntyä todella hyvä vuorovaikutus kahden ihmisen välille. Hyvä vuorovaikutus, kemioiden kohtaaminen, saattaa antaa mahdollisuuden heittäytyä kahden ihmisen väliseen vuorovaikutukseen täysillä. Se voi olla eroottissävyistä flirttiä tai se voi olla vaikkapa kehon vasteen ja yhteisen liikkeen antamaa nautintoa, flowta siinä hetkessä.

Tuollainen hetki antaa minulle upean tunnekokemuksen. Useimmiten se kestää vain sen yhden tai muutaman kappaleparin ajan. Jos kaikki olosuhteet ovat kohdallaan, niin kuin onneksi välillä ovat, yhteinen hetki saattaa johtaa tanssin jälkeiseen vuorovaikutukseen, seurusteluun ja kukaties elinikäiseen parisuhteeseen.

Minä en ole koskaan "vain tanssimassa". Olen aina kokemassa tunne-elämystä tanssiessani ja se tyydyttää osaltaan läheisyyden kaipuutani. Useimmiten siitä jää hiljaa hiipuva kaunis muisto, kun olen saattanut naisen takaisin riviin sen täydellisen tanssitunnekokemuksen jälkeen.

Terveisin Jussi, alias Dr.

[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]] [Vastaa sähköpostitse]
[Arvioi] [Roska] [Akana] [Jyvä] [Rusina] [Helmi]