[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]]

Syy kyllästymiseen [Tanssijat] (Setzer 2008-01-14 0:14)

Kriteerini + Visioni parisuhteesta

Gladze
2008-01-15 17:20

Tämä aihe on askerruttanut myös minua. Yritän nyt ensimmäistä kertaa muotoilla oman näkemykseni aiheesta ihan sanoiksi asti.

Minulla on mahdolliselle puolisolleni kolme kriteeriä: Hänen tulisi olla kohtuullisen silmään sopiva, hänellä pitäisi olla kaunis ääni ja hänen tulisi olla valmis käymään Miksi-sanan ympärille rakentuvia keskusteluja.

Visioni parisuhteesta on seuraavanlainen: Tapaan tytön, joka täyttää nuo kaksi ensimmäistä kohtaa. Ja tämä tyttö on sitä mieltä, että minä täytän hänen vastaavat kriteerinsä. Sen jälkeen kerromme toisillemme haluavamme käydä Miksi-aiheisia keskusteluja. Seuraavaksi alamme käymään sellaisia keskusteluja. Tämän jälkeen huomaamme jossakin vaiheessa pystyvämme käymään Miksi-aiheisia keskusteluja myös itselle kiusallisista aiheista. Jatkamme siis keskustelua. Jossakin vaiheessa (ehkä noin 30 vuoden jälkeen) huomaamme löytäneemme nipun yhteisiä asioita. Pohdimme että josko niitä yhteisiä asioita uskaltaisi pikkuhiljaa alkaa kutsumaan rakkaudeksi..

[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]] [Vastaa sähköpostitse]
[Arvioi] [Roska] [Akana] [Jyvä] [Rusina] [Helmi]